Sabtu, 23 Juni 2018

Jupe onthult zijn verhaal geneest van baarmoederhalskanker

http://lingshenyao.xyz/ini-dia-cara-mengobati-kista-dan-keputihan-metode-ling-shen-yao/

Jupe onthult zijn verhaal geneest van baarmoederhalskanker

 

Een gelukkige uitdrukking op het gezicht van actrice en zangeres Julia Perez aka Jupe. De vrouw was zo dankbaar dat ze was hersteld van de ziekte van cervixkanker die de laatste tijd zijn aandacht trok. Jupe zei aanvankelijk dat baarmoederhalskanker de tijd is om de baarmoeder te controleren op procedures voor buisbaby's. Hoe geschokt hij was, al ervaart baarmoederhalskanker stadium 2A. Stress en verdriet vermengd. Jupe geloofde echt niet dat de ziekte hem overkwam. Vooral tijdens deze periode beweerde hij dat hij voedsel had bewaard

Ik als voor gezondheidsproblemen buiten en binnen houd ik echt. Maar ja laat maar. Ik denk dat het het lot en het plan van God is. Dit zou op mijn manier moeten zijn. Ik zie een dokter. De dokter zei dat dit zwaar is en dat ik oprecht moet zijn. Ik weet het en moet dit allemaal doorstaan. Eindelijk loop ik alles, "zei Jupe die aan de zijlijn kwam van het filmen van een videoclip in Pondok Indah, Zuid-Jakarta, en schreef op donderdag (22/1/2015).

Volgens Jupe moest hij een aantal procedures ondergaan om te genezen. Te beginnen met verwijdering van de eierstokken, chemotherapie 5 keer, straling 33 keer en brachitherapie 4 keer. Om te herstellen, ondergaat Jupe alle procedures zorgvuldig. Na de laatste stralingssessie vroeg Jupe de dokter naar zijn herstel. "" De dokter zei: "Ja, je bent genezen. Het moet nog worden verzorgd. Kan niet moe zijn '. En ja het blijkt dat ik hersteld ben, "zei voormalig liefhebber van voetballer Gaston Castano. Jupe herkent het genezingsproces snel. "" Dus ja het is zeker genezen. Mijn dokter zei dat ik genezen moest worden. Ik weet zeker dat als ik niet zeker weet of het ook onmogelijk is, ik kan herstellen, "zei Jupe

Ja, hvis du logisk hvis du har en hodepine, så ikke bare en bønn, men ledsaget av å ta medisin. Als je logica gebruikt, ja, dan moet je vergezeld zijn van de overtuiging dat je ook moet herstellen, "" voegde de oorspronkelijke vrouw genaamd Yuli Rachmawati dit toe.

(wit / wit)

 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar